martes, 27 de noviembre de 2012

Jornada a curricà: DOS BONÍTOLS


Per fi ¡¡¡
una bona jornada a curricà pur i dur.
En arribar al lloc elegit, molta activitat aérea peró
, en superfície, ninguna esclafida. Comence a passejar el Cristal Minow 11 babero gran en busca, sobretot del que està resultat complicat enguany, pescar algún bonítol. Un parell de SORELLES pugen al caiac. De sobte, per fi, veig activitat en superfície i allà me'n dirigisc amb el curri tirat. Poc abans d'arribar al jacuzzi, clac bonica picada que em trau algo de trenat.
Un BONÍTOL. No se si enguany n'havia agafat només 1 ó 2, no recorde molt bé, fa molt de temps ja, jeje, per lo qual, em va fer molta il·lusió.
Ja no vaig tornar a vore res més en superfície.
Seguisc amb el curricà per la zona i alguna SORELLA més, alguna BARRACUDA com la de la foto (borrosa, ho sent), alguna més menuda, un parell d'OBLADES i olalà, altre BONÍTOL, si senyor, germanet del d'abans.





 



Poc a poc l'activitat tant aérea, com en sonda va minvant i canvie de lloc en busca d'alguna picada a jigging. Res, ni cas al jig. Prove un ratet a la sèpia amb un tros de naylon i un aparell, i res, ni picà.
Finalitzant la jornada, torne a passar per la zona on s'havia vist moviment anteriorment. L'activitat en la zona es nula però... picadón a curri que em trau la canya de un canyer que m'havia improvisat en la consola davantera i la canya em pega al cap, menys mal que en eixos moments no estava traient fil, quin esglai ¡¡¡
Després de lluitar una estona amb el peix, i quan el tenia prop, pega un fort tiró i s'escapa. A l'altra.
Estes poteres del Duo Hacker 9 sembla que no estan preparades per a estos tirons. A l'altra ja ho saps, pescaatot,
ajaj.


Bé, ja en la platja, una foto amb les captures, i l'home que estava pescant a surfcasting que m'ajuda a pujar el caiac, cosa que s'agraeix després d'exactament 11 milles recorregudes.
Be, donar les gràcies esta vegada a Nico i Oscar pels seus consells.

 
Salutacions.
 

11 comentarios:

JR.Arakistain dijo...

Hola Pecaatot.
Perdona por el anterior error.
Muy buena esa jornada de curri,con unas capturas geniales,ese señuelo funciona bien ehhhh,yo creo que lo conozco.
Un Fuerte Abrazo y hasta pronto.

Pasaor dijo...

Menudo pesqueron Pescaatot, felicidades. Jurelas, bonitos y espetón y todos muy gordos y hermosos.

Lástima que se escapase ese pez que daba tantos cabezazos. Como me suena eso de familiar, en el ultimo momento van y se escapan.

Un saludo y hasta otra

polidivertido dijo...

buena pesquera marcos,
parece que por fin se anima un poco la cosa,enhorabuena, seguro que pasaste un buen rato.
que envidia me dasssssssssssssssssssssss!!

R.PARRA dijo...

Enhorabuena!!! muy buena pesquera.

Yo coincido en una cosa con Poli, que me muero de la envidia jajajaj

Un saludo

Unknown dijo...

Marcos, coincido con los compañeros, envidia pero muy sana, ya nos conoces. Enhorabuena y deja pasar alguno para el norte.

Un abrazo

medregal dijo...

Buenas capturas!!!!!
Un saludo David.

pescaatot dijo...

Juanrra,"Pecaatot", jaja, muy bueno. Gracias, ya tenía ganas de tocar algún bonito, ya estaba harto de ver tus fotos, ajaj. Fue robarte ese señuelo y a triunfar, jeje. No tocó bonito porque no estava en el momento y sitio adecuado, pero todo el resto se lo llevó él.
Pasaor, gracias, la verdad, muy variado y de porte como gusta.
Polidivertido, estaba pensando en ti, con lo que hubieras disfrutando curricando por la zona con lo que te gusta... a ver si vuelven los viejos tiempos...
Parra, el jigging mola mucho pero de vez en cuando también gusta un buen rato de curri. Por China te los quitarían de las manos, aja.
Ricard, atento. Del norte se han largado con el temporal o se asustan de ver el Triumph de Juanrra y han bajado por el atlántico y vienen para acá. Los de Huelva están distraidos haciendo pepones, los de Málaga pescando meros, los de Murcia y Alicante enganchados al calamar, aquí en Valencia hay 2000 pescadores atentos a todo lo que se mueve. Están subiendo y el próximo fin de semana los teneis ahi, jeje.

pescaatot dijo...

Per aclarir una miqueta: el primer bonitol va caure amb el cristal minnow 11 babero gran blanc i rosa, el segon amb la cristal minnow 9 blavet i vainilla babero menut i la resta de peces, les que es veuen i les que no, totes amb el Duo Hacker 9. Ah, y la sardineta que es veu pel caiac, es una de les 5 ó 6 que va vomitar un dels bonitols.. Roni, las hubiera podido calar para pescar al pulpo, jeje.

Enric81 dijo...

Enhorabuena Marcos! me alegro que se vayan viendo capturas! un abrazo

Jaimito dijo...

Se enfria el agua y los bonitos tiene mucha hambre.. que bueno verlos a ver si los dejais bajar para la costa alicantina , felicidades por la pesquera.

Pedro dijo...

bona pesquera mestre.